onsdag 20. januar 2010

Bursdagskaketest nr 1: Verdens største sjokoladekake!!




Jeg har bursdag om ganske kort tid, og det skal jeg selvsagt feire.
Siden familien min bor ganske langt unna, får jeg vel ikke feiret med de nå, men jeg får feiret med samboerens familie og med gode venner.
Uansett må det kake til, og i den anledning er jeg igang med å prøve ut nye kaker som kan gjøre seg som bursdagskake.



Første kake ut er Chocolate Fudge Cake, oppskriften fant jeg på Det søte liv, og den kan lett søkes opp på deres hjemmesider.



Kaka ble ekstremt mektig, og så sinnsykt høy! Den var enklest å skjære opp etter en natt i kjøleskap, da man kunne få til å skjære litt tynne skiver.
I testpanelet satt samboeren + 5 gode venninner, og resultatet var vel at den var god, men nok ble for mektig. Når vi hadde spist det vi klarte + litt til var det fortsatt over halve kaka igjen!!! Kaka var fantastisk god da, men det er nok ikke denne som blir bursdagskaka i år....

1 kommentar:

  1. Nam, nam. Den så jammen god ut.Vi gleder oss til å komme på bursdagen din. Hilsen Tuva og Kari Anne

    SvarSlett