onsdag 20. januar 2010

Blogg, ja...

Jeg har hatt to blogger før, begge har handlet mye om jobben min og mye om privatlivet mitt. Denne gangen tenkte jeg at jeg skulle skrive mer om ting jeg gjør på kjøkkenet, både vellykkede ting og det som ikke går fullt så bra...

Jeg er for tiden veldig inspirert etter å ha lest fler fantastiske blogger, særlig om mat, og av å ha sett Julie & Julia (som er laget ut ifra denne bloggen), og bruker stadig mer tid på kjøkkenet. Ofte lager jeg ting som jeg aldri finner oppskriften på igjen, og det er mye av grunnen til jeg at jeg lager denne bloggen. Nå skal jeg prøve å være flink til å legge ut oppskrifter og resultatet av mine eskapader på kjøkkenet, til glede for meg selv og forhåpentligvis noen andre... Så får vi se hvordan det går da :)

5 kommentarer:

  1. JEEEI
    du er nå i min rss-leser

    SvarSlett
  2. Heisann! Var innom bloggen din å snoket.Synes du har en riktig så fin blogg.Mange gode oppskrifter!
    Ser du er ganske så fersk blogger også-
    Så jeg lurte på en ting: Hvordan kan man lage en egen tilpasset mal på bloggen sin?
    Har veldig lyst å lage den annerledes og med personlig preg.Håper du kan hjelpe meg.Klem

    SvarSlett
  3. Takk skal du ha, Sporty :)
    Det vet jeg ikke, jeg har bare valgt en av standardmalene her, jeg. Men ser man kan forandre farger osv slik man vil på Tilpass-menyen!
    Lykke til!

    SvarSlett
  4. Har testet ut det med å forandre farger og slikt, men ville ha lastet opp en bakgrunn som jeg har lagret på data.Men fikk det ikke til.
    Skal forsøke mer- skal ikke gi opp med det første.Takk alikevel! Ha en fin helg!:-)

    SvarSlett