torsdag 4. februar 2010

Mmmmm.... trollkrem!!

En av mine favorittdesserter er trollkrem.

I utgangspunktet er jeg ingen stor fan av desserter, jeg foretrekker salt fremfor søtt, men trollkrem syns jeg er fantastisk godt, litt syrlig, masse søtt og som en stor rosa sky! Hvordan kan man ikke like det??


Du trenger:


Ca 1 liter tyttebær
1 eggehvite
1,5 dl sukker
1/2 ts vaniljesukker




Ha alle ingredienser i en bolle og rør det sammen til alt er stort, rosa og luftig. Jeg bruker ballongvispen og Kenwooden min, da går det fort og veldig greit. Det blir en riiimelig stor porsjon, bør være nok til 6 personer.


Rooooosa glede!

2 kommentarer:

  1. aldri smakt det...men er noe som er himla feil med tyttebær i dessert.
    tror nok ikke jeg liker det:D

    SvarSlett
  2. Jeg skal lage det en gang jeg, så kan du få smake :)

    SvarSlett